Skriv inn fult serienummer med eventuelle bokstaver.

"Full support og service garanti" betingelser.



Service garanti
- dreambox.no har support Dreamboxer kjøpt i Norge av dreambox.no
- Produkter som er solgt utenfor vårt nettverk, bortfaller et hvert ansvar så fremt ikke annet er avtalt.
- Ved feil- forsøk først å installere nyeste originale programvare.
- Enkelte feil blir rettet hos oss i Norge, men de fleste feil blir rettet hos produsent i Tyskland.
- Produkter som kommer inn med uorginalt software kan bli fakturert.
- Det er databasen til dreambox.no (Dream AS) som skal være den gjeldende ved spørsmål om gyldighet angående garanti. Uansett så er det forhandlers ansvar og påvise at boksen er kjøpt via dreambox.no (Dream AS).

Ta gjerne kontakt for spørsmål vedrørende support og reparasjon på Dreambox. Vi hjelper alle.

Supportgaranti
- Garantien gis kun til utstyr kjøpt igjennom dreambox.no (Dream AS)
- Alle kunder som har kjøpt Dreambox fra offisiell forhandler, kan henvende seg til oss om alt som angår Dreambox.
- Vi gir på vegne av våre forhandlere 100 % garanti for at du skal bli fornøyd med din Dreambox
- 100 % garanti for at du skal få din Dreambox til å fungere selv etter nytt images er installert.

Disse betingelsene krever at kunden har lest bruksanvisningen og fulgt denne. Pr. dd har vi ingen problemer med å betjene henvendelsene som angår support. Skulle det vise seg at pågangen blir for stor, gir vi oss rett til å se bort i fra denne garantien.